Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








torsdag 18. november 2021

En ny julepynt


På lista for i år sto misteltein. Jeg vurderte å brodere, men broderipakken kunne ikke leveres før etter nyttår. Jeg vurderte også ulike postkort med misteltein, men det ble denne i gullfarget metall. Ramma jeg fikk tak i er ikke beregnet for noe så tykt, men jeg har funnet ut at IKEA har så det er nok sannsynlig at jeg bytter ut den. 

På badet der den skal brukes er det grønne håndklær til jul derfor den grønne bakgrunnen. 

Nå er det ikke så mye nytt som kjøpes inn, men alt legges vekk i påvente av at den blir riktig tidspunkt for å startet pyntingen. 


Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar