Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








tirsdag 3. desember 2019

21 dager til jul - luksus

Det var bare 21 dager til jul i dag. Jeg har gjort det står står på planen til nå, og drar derfor nordover i morgen uten noen bekymringer for å tiden vil strekke til når jeg kommer hjem.

I dag var det lagt inn litt luksus i form av en frisørtime. Dessuten har jeg kjøpt nye klær. Å stå foran i en konferansesal en hel dag krever at man føler seg vel.

Svigerdatterens tilbakemelding på bildet til høyre var:
🥰🥰🥰💞👏👏🤩🤩
Dette er den småkaken de unge vil ha flest av, og det er veldig bra at de kan lages med melkefri Melange. Kakene er godkjent her i huset, som bedre enn i fjor.

1 kommentar :

  1. Nam, nam... super småkaker :-)) Jeg liker og jeg bake også... i dag jeg baker adventskake for 2. advent og litt havrekjeks. Så deilig førjulstiden. God adventstid.
    Kos deg. Hilsene fra Viola

    SvarSlett