Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








mandag 7. oktober 2019

Matbesøk

Fordi mine blogger er så små blir hvert besøk en gave. I høst har ganske mange vært innom matbloggen min. Faktisk mellom 150 - 200 hver dag. Noen ser på en oppskrift, andre på flere. Veldig hyggelig er det at noen kommer innom mange ganger.

Mat i bestemors hage

Akkurat nå er det det stekt løk som ligger øverst på forsiden, men jeg har over 70 oppskrifter som bare mangler litt (særlig bilder) før publisering.

Kamskjell med baconsaus er en av mine favoritter, men det er røkt svinekam som har aller flest besøk. Jeg håper jo at gjestene fant det de lette etter.
















Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar