Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








onsdag 2. oktober 2019

Flere farger

Det har blitt mange sett grytekluter gjennom årene. Mange har kommentert at jeg kunne strikket mange gensere eller heklet mange tepper, men for meg er grytekluter et overkommelig prosjekt. Det passer godt når jeg er passasjer i bil, på toget og i sofaen med lydbok. 

Med alt restegarnet jeg fikk i vår har jeg i sommer boltret meg i fargekombinasjoner. 
Jeg har et par andre nye under arbeid. 
  


2 kommentarer :

  1. Kjempefine grytekluter i spreke farger! Ja, et lite håndarbeid er mer hendig enn et stort, og så blir man ferdig ganske fort og kan glede seg over resultatet :)

    SvarSlett
  2. Vakker klassisk mønster... jeg liker. Og fine farger du har brukt.
    Hilsene til deg.
    Viola

    SvarSlett