Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








fredag 18. desember 2020

Nesten ferdig




Jeg ser at mange klager på dårlig fotolys innendørs nå, og det er jeg enig i. Selv midt på dagen blir bildene mørke og kornete. Men her er i alle fall gjestebadet klart. dessuten bilder av sengene til de fire små, som ikke er så små lengre. 

Det er klart at større senger burde vært på plass lenge, men ofte kommer jeg på gode løsninger i innspurten til et selskap eller som nå, til jul. 

Ellers er jeg helt etter planen. Det er faktisk veldig behagelig å vite at om jeg bare følger den så vil alt falle på plass. 







        

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar