Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








onsdag 27. november 2019

27 dager til jul - lydbok

Nesten uansett hva jeg gjør for tiden så har jeg selskap av en lydbok.  Nå er det andre boka om Haakon og Maud. Det er forfatteren Tor Bomann-Larsen som har lest inn bøkene. jeg har alltid likt stemmen hans, og det er tydelig når han er veldig fornøyd med noen gode formuleringer. 

I kveld har det derfor vært lett å komme gjennom en del av dukene er er blitt brukt i løpet av høsten. Det er så deilig å få de på plass i skapet.

Der vi sov i natt var det kommet ganske mye snø, så vi kjørte hjemover i formiddag i en vinterlig landskap.



Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar