Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








fredag 4. januar 2019

Flotte gaver


Å ønske seg hudkrem og sminke er lurt. Forutsatt at den som skal kjøpe gave vet hva.

Jeg er ganske nøktern der, og har brukt det samme merket i omtrent 30 år. Typen fuktighetskrem er bare endret fra ung til eldre hud.

Leppestiftfargen måtte jeg bytte en gang, da den jeg likte gikk ut av produksjon. Nå håper jeg at denne fargen som jeg da fant, produseres i mange år.





1 kommentar :

  1. Hei,
    Alltid koselig å få slike ting. Jeg elsker hudkremer og bruker omtrent alt jeg kommer over.
    Ønsker deg en fin helg.
    Vivi

    SvarSlett