Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








torsdag 15. november 2018

Det ble blankere

Jeg er helt avhengig av arbeidsplanen. Hvis jeg ikke hadde hatt den så hadde ikke sølvbestikket ligget nypusset på benken nå. 


At det var nødvendig er helt tydelig på lysestakene.

Gaflene pusset jeg bare for noen uker siden, derfor var det raskt å gå over teskjeer og serveringsbestikk.

I morgen skal jeg forberede lørdagens baking.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar