Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








søndag 1. januar 2017

Velkommen 2017

2016 ble avsluttet med fyrverkeri som vanlig. Selv om jeg er helt enig i at altfor mye penger går opp i røyk, og at altfor mange dyr blir veldig skremt - så må jeg innrømme at det er flott. Været gjorde dessuten sitt til for at det var lett å se. 
Canon EOS 1000D,  Sigma linse 18-200 mm, OS(stabilisator) off, Eksponering: 12 sek, ISO: 100, M og BULB
F:5,6



6 kommentarer :

  1. Godt nytt år, måtte det bli et godt år! (",)

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til deg og dine! :-)

    SvarSlett
  3. Godt nytt år! Jeg er litt overkant opptatt av foto om dagen og likte at du hadde lagt ut innsptillingene til det. ...

    SvarSlett
    Svar
    1. Flott. Jeg gjør noen justeringer hvert år.

      Slett