Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








torsdag 8. desember 2022

Konsert

Jeg har gledet meg siden februar til konserten i kveld.  Men jeg startet dagen, med en helt nødvendig rengjøring av harddisken. Det er sikkert så mange som har det lengre, men jeg foretrekker stasjonær PC med stor skjerm og tastatur er vel litt gammeldags. Og her er det kommet på lista over punkter i juleforberedelsene. 

Showet til Oslofagottkor var absolutt verdt både pengene og ventingen. Og allerede om ei uke blir det sendt på NRK





Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar