Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








torsdag 23. januar 2020

Et flott garderobeskap


I 2013 bestilte vi et plassbygd garderobeskap til soverommet. Jeg hadde fått ideen et par år tidligere og det var så gøy at det ble enda bedre enn jeg hadde forestilt meg.

Vi hadde dørene stående på låven. De passet perfekt til å utnytte plassen mellom vinduene.

Ytterveggen er ganske skjev så ferdigkjøpte skap ville bare gjort det enda mer synlig.

Jeg har skrevet mer om dette skapet her









2 kommentarer :

  1. Så fint det ble! Det var nok smart å få det laget tiloasset til plassen mellom vinduene.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi er veldig fornøyd med dette skapet.

      Slett