Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








mandag 26. november 2018

Papir og konvolutter

Det er noen dager jeg fant et bra papir til årets julekort. 170 g papir med litt struktur i A3 størrelse. Jeg skriver og legger inn bilder i et vanlig word-dokument. Dokumentet er delt i tre spalter og jeg lager to julekort i det samme dokumentet. Hvert ark blir delt på langsiden etter kopiering og brettet til et julekort på 6 siden i 14x14 cm størrelse. 

I dag fant jeg akkurat slike konvolutter jeg kan tenkt på hos Søstrene G. Veldig gunstig pris var det også sammenlignet med andre butikker. Det er så lurt å ha alt i huset. jeg skal innom Posten snart for å kjøpe frimerker, så slipper jeg å stå der i kø i siste liten.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar