Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








mandag 27. november 2017

Pauseknappen på

Den årlige forkjølelsen har slått verre og verre til for hvert år som har gått. Jeg var på jobben et par dager forrige uke, men måtte kaste inn håndkleet på nytt i dag. Ikke at jeg drømte om virkelig ha halsbetennelse, men det ble iallefall avkreftet. Jeg brukte en del av dagen til å hekle. Den aller siste denne året er snart ferdig.

Denne uka har jeg faktisk tatt noen feriedager, og selv om de overholdet ikke vil bli så fylt til randen som planlagt så får jeg god tid til å bli bra igjen. Noen avtaler har jeg denne uka. Det var derfor jeg tok fri i utgangspunktet, og så får jeg bare skyve på det jeg absolutt ikke må.

Det var 27 dager til julaften i dag.





1 kommentar :

  1. Huff så kjedelig med halsbetennelse, og det er jo så vondt. God bedring:)
    Flotte heklerier du holder på med:)

    SvarSlett