Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








tirsdag 12. juli 2016

Utvikling i nord

Noen ganger er det litt vanskelig å registrere at et bed faktisk blir frodig, for plantene vokser litt hvert år. Men i år måtte jeg faktisk flytte vekk to av Hostaene, fordi det var blitt såpass trangt, og innså at noe hadde skjedd.
Jeg har egentlig ikke problemer med å huske hvordan det var, men når jeg tar frem bilder så får jeg bekreftet at det har vært en utvikling her. 
Utgangspunktet var faktisk absolutt ingenting. Det var egentlig verre fordi vi drenerte rundt denne av huset så her så det faktisk ikke ut. 

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar