Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








søndag 15. juli 2012

Innmarsj

Med en habil trommeslager som toastmaster var innmarsjen enkel. Tromma ledet an opp låvebrua og inn til bordet.
Da alle var på plass kom brudeparet.

Før trommemarsjen ble forslått og vedtatt, ble også denne vurdert:

3 kommentarer :

  1. Koser meg med innleggene dine! Og foreløpig må jeg si at dette bryllupet ser veldig så fint ut!

    SvarSlett
  2. Så hyggelig da! Nydelig brudepar!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  3. Godt dere fikk en trommeslager og ikke Halvdan, tenker jeg. ;-) Trommer slår alltid an! Bare spør min treåring..

    SvarSlett