Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








onsdag 29. juni 2011

Godt team

Etter snart 22 år sammen er vi blitt et ganske godt team min mann og jeg. De to ferskeste tegn på det er:

1. Jeg punkterer, og han fikser. På hvilken måte er ikke så viktig.
2. Jeg tetter avløpsrøret, og han renser for guffe. Han har forsøkt å beskrive innholdet i fargerike termer, men jeg avslo.

Nå var ikke han helt enig i at dette nødvendigvis var gode tegn på et godt team.

9 kommentarer :

  1. Hi hi..denne var god!:)) Dette kalles "teamwork". Han er dressert HELT riktig og du har forstått det:-)) Det var akkuratt det smilet jeg trengte for å krype under dyna og takke for i dag.
    Nattaklem fra meg.
    Anne Karin:)

    SvarSlett
  2. Synes det hores helt perfekt ut, det teamet! ;-)

    SvarSlett
  3. Ha ha, nå måtte jeg le! FOR et team :D

    SvarSlett
  4. PS - tusen takk for at du identifiserte naboens plante/busk for en tid tilbake!

    SvarSlett
  5. Hahaha, herlig!

    Takk for innspill angående serviset mitt. Da lærte både bestemor og jeg noe nytt :-) Hvordan har du funnet det ut?

    SvarSlett
  6. Teamwork er viktig og riktig. Med et smil på lur, blir det nesten helt perfekt. ;-) KW

    SvarSlett
  7. Hei og takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Takk for oppklaringen vedrørende brannliljer/keisekrone, jeg har visst vært i mangeårig villfarelse der..

    SvarSlett