Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








onsdag 26. mai 2010

Konkurranse

Humlebäcken har Viveka en konkurranse. Velg studentgaver til jente og gutt hos Guldfynd.

Her er mine valg. Til jente:


Til gutt


Artnr: 6352678 Armband, Herr 498:-  og Artnr: 2530160 Ringar, Silver, Herr 298:-

Hilsen

2 kommentarer :

  1. Studentgave, den var litt ny for meg, tro jeg fikk n farvelklem da jeg flyttet på studenthybelen, jeg:-)) Men fine gaver, da!

    Så vittig med husfarge, vi hadde samme runden for ett år siden, maleren sa det ikke gikk an med helhvit, at det var vasnkelig å sitte i sola å se på huset uten solbriller etc etc. Jeg stod på mitt, visste at dette var en "kamp" jeg måtte ta, i maler jo ikke huset hvert år... Og er SÅ glad, det er kjempefint synes jeg. Eggehvit er kjempefint, vi har det i tak og lister i stua, litt roligere farge, mens på kjøkkenet har vi 0500 hvit og synes det er renere om du skjønner. Huset ser nymalt ut iår også, så hadde ikke vært itvil, a-base hvit, rett og slett:-) Lykke, lykke til! dete r ditt valg, vet du;-) Klem

    SvarSlett
  2. Hei og hopp! Nå har jeg endelig fått sendt deg bildene av døren uten snø..hihi. Ha en fin helg og sommer :-)

    SvarSlett