Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








lørdag 5. februar 2022

Januar





Januar kom og forsvant. Mange kuldegrader, så jeg foretrakk innelivet som vanlig.  Ellers har januar inneholdt som vanlig blå kjøkkengardiner, wienerbrød, lapskaus og bursdagskake. Denne gang til ei på 7 år. 

Det er så mye enklere å legge ut et bilde eller to på Instagram, bildecollagen under er hentet derfra. 

 

1 kommentar :

  1. Jeg ser at jeg har gått glipp av noen av dine innlegg. Flott å se dem og se tilvake på mye fint pynt. Fantastisk kake du viser i siste innlegg og mye god mat! Ønsker deg en fin februar! :)

    SvarSlett