Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








lørdag 16. november 2019

38 dager til jul - rundstykker

På planen sto det kling, men det ble rundstykker. Normalt  baker jeg 128 til jul, men i år doblet jeg mengden. Det kommer til å gå med en del av disse før jul, dessuten vet jeg at begge barna gjerne tar i mot noen poser. 





Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar