Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








lørdag 7. september 2019

Mange gjester

Noe av det aller beste jeg gjør er å dekke bord. Jeg har som målsetting ikke å dekke to like bord. 

I går kveld var det røsslyngfiolett. For en uke siden var det grønt og blått.

Som vanlig dagen derpå har oppvaskmaskinen gått for fullt hele dagen, men det tar nok litt tid før alle glassene er rene. (Jeg skulle ønske at jeg kunne satt glass også i den nederste kurven i oppvaskmaskinen). Da er det en stor fordel at jeg overhodet ikke lar meg stresse av at det står uvaska glass på benken.

1 kommentar :

  1. Hei! Jeg har vært med å dekke mange bord selv. Det er gøy å lage blomsteroppsatser og dekorasjonererende det du viser :)

    SvarSlett