Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








lørdag 16. mars 2019

Vårtegn: Enda mer vinter

Det er vært sol noen dager denne uka, men det kom også 30 cm snø her hos oss. Det har vært kaldt, så jeg har ikke sjekket etter vårtegn i hagen. 

Inne gleder jeg meg over masse tulipaner. Noen kjøpte jeg selv, og noen kom faktisk med bud. Det er hyggelig at jeg blir satt pris på. 

Jeg ble stående inne i spisestua og ta bilde ut. Det ligger mer snø enn i dag enn tidligere i mars.

Vinteren har vel en ende så, jeg bruker tiden til å avslutte noen inneprosjekter.






Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar