Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








lørdag 18. november 2017

Litt trøst

Denne lille filmen har jeg sett mange ganger den siste uka. Den lille gutten har såvidt begynt å gå, men det er tryggest å gå langs noe.

Fra den andre siden av kjøkkenet oppdaget han bokstavene på kjøleskapet. De som søsteren på nesten 3 hadde satt opp så høyt at han ikke skulle få tak i dem. Han hadde en plan.


Purring fra posten om pakke som ventet fikk meg en kort tur ut av huset i formiddag. Med hjem ble iallefall mandler. Så får jeg vurdere på mandag om jeg klarer å komme på planen igjen.

4 kommentarer :

  1. Håper det går bedre med dæ og influensaen ;)

    Vi har holdt oss unne den foreløbig, i dag har æ fått tint av og vasket begge fryseren mine, det store fryseskapet på kjøkkenet og fryseboksen nede i kjelleren, deilig og få gjort det, så nu kan julematen bare bli handlet inn og laget og bakt :)

    Ha ei fin uke.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  2. Artig å se hvor tålmodig han var, og hvor langt han kunne strekke seg! Ha en fin søndagskveld! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  3. Han strakk seg litt til og klarte det. <3

    SvarSlett