Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








mandag 14. desember 2015

Helt utenfor

I kveld har jeg rukket bare en eneste ting og det er å lage kjøttboller som vi skal spise på jobben i morgen.

Jeg vet at det kommer bedre tider, eller iallefall litt mer tid utover i uka.

2 kommentarer :

  1. Og jul blir det uansett om en ikke får tid til alt som er planlagt.

    SvarSlett
  2. Jeg skjønner deg. Noen ganger må man ta det som er til neste dag. Det viktigste er å få gjort noe hver dag. Liker det.

    SvarSlett