Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








søndag 26. oktober 2014

Kondensator

Plutselig så oppdaget jeg at det er en kondensator på tørketrommelen.
Kondensatoren trenger visst  renhold 3-4 ganger i året. Det er klart at nesten 3 års bruk uten, har satt sine spor.
 
Etter støvsuging og grundig vask ble det veldig bra.
Tips: jeg sprayet på rengjøringsmiddel - ventet litt og tørket av med toalettpapir. 
 
 


2 kommentarer :

  1. Takk for påminnelsen!

    Du hadde tatt lodd i bokutlodningen min og ble trukket ut. Gratulerer! Du vant biografien om Erna Solberg. Den kommer ut på fredag. Send meg navn og adresse og hvem du vil Renate (forfatteren) skal skrive hilsen til i boka, så får du et signert eksemplar i posten snart. Skriv til min e-post: jorun.roaldseth@gmail.com

    SvarSlett