Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








fredag 30. august 2013

God humor

Jeg kjenner min begrensning - morsom er jeg ikke. Heller ikke kan jeg skrive med snert og ironi. Men det kan jo mange andre.

Det er vanskelig å huske hvordan jeg fant denne, men det spiller forsåvidt ingen rolle. Her er det både humør og humor. Vel verdt et besøk.

Lakseenka























Her i huset er det heldigvis bare jeg som har altoppslukende hobbyer, og godt er det for meg. Men jeg har fått litt å tenke på faktisk.

1 kommentar :

  1. Det er sikkert mange som kan kjenne seg igjen i det der, enten det er laksefiske, fotball, nettsørfing eller hva som helst som sluker tid og oppmerksomhet. (",)

    SvarSlett