Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








søndag 24. mars 2013

Vant og tapte

Jeg visste da finalerunden i Jernias hjemmefikserkonkurranse startet at jeg var sjanseløs. Uansett om jeg ble valgt ville jeg ikke ha mulighet til å delta på det første hjemmefikserarrangementet. Dagene var forlengst fylt opp med noe jeg ikke kunne velge bort.

Det var moro så lenge det varte. Jeg sender en varm takk til alle som stemte på meg i første runde og som "liked" og delte innleggene mine i finalerunden.



Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar