Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








tirsdag 26. februar 2013

Jeg har kjøpt

DYMO.
Men her i huset er det ikke en interiørbegrunnelse (ja, kanskje den perioden er over), men rett og slett nyttefunksjonen.


Det er en i huset som trenger litt informasjon om hva som ligger i hyllene. Forskjellen på ull og bomull? Forskjellen på shorts til bilvask og shorts til bytur?

Det er takket være alle stemmene jeg har fått som har sikret plassen i teten, men jeg trenger fortsatt påfyll i 7 dager.

4 kommentarer :

  1. Ein nyttig sak.
    Håper du når til topps i hjemmefikserne. Eg stemmer så ofte eg kjem på det :)

    SvarSlett
  2. :-) :-). Det var ikke dumt. Er nok ikke den eneste som trenger et tips!
    Stemmer og stemmer jeg! Håper du når toppen!

    SvarSlett
  3. stemmer og stemmer jeg også

    Torunn

    SvarSlett
  4. En DYMO er åpenbart nødvendig hos dere. (",) Har har vi faktisk to. en moderne og en mer nostalgisk av 60-tallstypen. Husker den fra jeg var liten, det var stor stas å få låne pappas. Om det er behov for begge? Tja, en MÅ man i alle fall ha!

    SvarSlett