Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








mandag 28. november 2011

Mer julekort

Jeg har  allerede vist fram fjorårets julekort, og jeg lurte en stund på om jeg skulle bruke den samme ideen i år. Men det skal jeg ikke.  Jeg satt i går og klippet og limte. Alle kortene mangler fortsatt tre vesentlige deler; forsidebilde, tekst og snor. Men jeg har skrevet alle adresser på konvoluttene.

Vi velger fortsatt det fysiske julekortet, selv om noen har gått over til å sende julehilden på epost. Stas er det også å motta håndskrevne lange julehilsner fra gamle venner.

Det er fortsatt tid til å bestille fotokort.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar