Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








fredag 30. september 2011

Litt hund


Det går fremover med dør og trapp i spisestua, men jeg tok meg tid til å leke litt med hunden i hagen. Så måtte jeg teste om jeg klarte å legge ut film her.

6 kommentarer :

  1. Så vakker! Og for en herlig måte å "prate" på, sjarmerte meg totalt i senk :)

    SvarSlett
  2. DET klarte du :-)
    Skjønn leken hund. Til og med katten min fulgte nøye med når filmen startet! :-)

    SvarSlett
  3. Hehe! Eg trudde det var ein ball. Så hundar et eple, altså?

    SvarSlett
  4. Så flott at du fikk til, og så fin hund du har. Skjønner godt at eplet ble FOR fristende til slutt:)
    Beate

    SvarSlett
  5. Psst, svar til deg i min blogg. Usikker på om du ville finne det.

    SvarSlett
  6. Så morsomt at han spiser eple. Min hund spiste epler når hun var valp, men nå vil hun ikke lenger ha...

    SvarSlett