Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








mandag 22. november 2010

Planer kan endres

To av tre filleryer henger til tørk på gelenderet. Det er det mest egna stedet for disse som er så tunge.
Begge vedkjelene er pusset og flere skjorter er strøket. Men kjelleren - løper ingen steder.

Ellers har jeg lest og kommentert mer enn på lenge. Det er artig å se hvor mye forskjellig vi er opptatt av om dagen. Jeg har fått flere følgere og har tilsynelatende pasert 10.000 besøk. Men det stemmer nok ikke. Med kontrolltelleren og litt enkel matematikk til grunn tenker jeg at tallet er drøyt 1000 for høyt. Kanskje blir det likevel feiring her før jul?

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar