Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








fredag 10. desember 2021

10.desember: julekort

Dagen har selvsagt inneholdt mer enn å hente julekortene, men det var det viktigste punktet på lista. I år valgte jeg å skrive ut julekortene lokalt på et lite multitrykkeri. Jeg sendte en pdf i dag tidlig og etter et par timer var de ferdig trykket. Prisen for hver er dessuten langt lavere enn alle fotobutikker. 

Jeg har satt inn flere bilder og skrevet en tekst. På baksiden er det plass til å skrive en mer personlig hilsen. 

Denne helgen er satt av til å skrive nettopp alle julekortene. 





Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar