Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








tirsdag 17. desember 2019

7 dager til jul - mer julekort

Jeg synes at årets julekort ble vellykka. Egentlig er det en veldig enkel løsning. Teksten ble skrevet i et vanlig Worddok i liggende format. Bildene ble plassert slik at det passet at kortet kunne brettes på midten langsetter. Derfor er bildet på baksiden satt inn i dokumentet "opp ned".  Kortene ble skrevet ut på 170 g ark fra en tegneblokk. Jeg kjøpte en hel kartong med konvolutter i formatet 32,5 x 11, 4 cm. 

Jeg har kjørt gjennom denne flotte julepynta gata flere ganger i går og dag, for å hente og levere barnbarna i barnehagen. Uansett redigering, klarer jeg ikke å få fram stemningen.

Planen for morgendagen er klar.



Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar