Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








mandag 11. desember 2017

Hvit jul



Det er helt tydelig at jeg ikke er vant til fulle arbeidsdager, handleliste og oppgaver på julelista hjemme. Denne dagen burde vært lengre både her og der.

Det som endelig er kommet på plass er viktige elementer i prosjekt hvitt julebord i spisestua. Jeg hadde noen noen snøfnugg som jeg skal bruke på en spesielle måte, men jeg trengte flere. I en butikk jeg tilfeldigvis var innom fant jeg noen som passet godt.
  
  

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar