Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








onsdag 8. januar 2014

Minus 70%

Det var servietter jeg var på leting etter, men endte opp med å kjøpe nesten ei helt ny jul.
Bare kubbelysene ville på full pris ha kostet mer enn jeg betalte for alt sammen.

3 kommentarer :

  1. Hehe, like greit og ha alt klart til neste jul :)

    Lisbeth :0))

    SvarSlett
  2. Smart å kjøpe på salg! Det pleier jeg også. Alltid noen julegaver handlet inn i januar=) Håper du får ei fin helg=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Veldig kjekt å finne fine ting på tilbud :)

    Mht olje på tregulv, så skal jeg forhøre meg litt før vi finner ut hvordan det best behandles best, blant annet for å unngå at det gulnes. Så satser vii på at det blir bra.

    God helg!

    SvarSlett