Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








onsdag 20. november 2013

En ny sjanse

Jeg hadde heldigvis satt av to dager til soverommene, så i kveld skal jeg ta igjen det forsømte.

I går kveld var jeg her. På fantastisk sjarmerende Bærum verk.


































Verket interiør hadde invitert til bloggtreff. Jeg tenkte først at det ikke var aktuelt for meg, men da fruPerez på mandag skrev at hun skulle ombestemte jeg meg.

Jeg skal innrømme at jeg veldig gjerne skulle vært den som dro hjem med en kubusstake fra 










Det alle fikk med seg var et trykk fra samme produsent.
















Det lå også noen fantastisk gode potetsnack i posen alle fikk da vi dro hjem.













Jeg kunne nok også ha handlet masse. Det finnes faktisk en del fint til hus og hjem, iallefall i en slik flott butikk. Men det ble en ny julegave kjøpt på Lilleverket til den aller yngste i familien.

Til helgen har jeg planer om juleverksted - er det noen flere som skal det? I så fall er det lurt at dere sjekker at dere har det som trengs. Jeg mangler 20 cm gullstoff.

4 kommentarer :

  1. Jeg har en meter gullstoff, av den lett elastiske sorten. Litt usikker på når eller hvor jeg kjøpte det…
    Jeg har sølv også.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du var så snill at du kjørte meg hjem etterpå! :=) Og endelig fikk vi skravla litt.
    Lykke til med juleverksted, det kommer sikkert til å bli kjempekoselig! :)

    SvarSlett
  3. Høres ut som dere har hatt et veldig hyggelig bloggtreff!
    Og så fint soveromsmøblement du viser på forrige innlegg :)

    SvarSlett