Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








mandag 3. juni 2013

Lenge til?

En gang var 8.juni veldig lenge til. Nå er det  4 små dager igjen.

Bordet er dekket, og 35 kg kjøtt er bestilt. Men lista over små og store ting som må være på plass før lørdag kl 15.30 er lang.


10 kommentarer :

  1. Jeg er så imponert over selskapene dine=) For et overskudd du må ha=) Lykke til. Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er alltid på stigende "rus", siste uka før et arrangement.

      Slett
  2. Ser riktig, riktig koselig ut.... Skulle gjerne vært gjest i et av dine selskap.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kan nok hende at anledningen vil by seg. Et bloggtreff kanskje?

      Slett
  3. Er lista like lang som bordene? ;-)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Med så mye kjøtt antar jeg at det er ganske mange som kommer - klarte ikke å telle stolene. Lykke til med smått og stort som gjenstår. (",)

    SvarSlett
    Svar
    1. Alle stolene var ikke satt på plass da bildet ble tatt. 106 til bords og en del folk i arbeid, men har nok tatt i litt med kjøtt.

      Slett
  5. Du er fantastisk flink med disse selskapene dine som du holder, ser så pent ut hos dæ bestandig ;)

    Lykke til på lørdag.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er faktisk mer kaos her nå enn jeg liker.

      Slett