Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








søndag 3. mars 2013

Jeg klarte det selv

Heldigvis var brukermanualen så god at jeg klarte å koble den nye skriveren til PC`en selv.
Det er over min fatteevne at det virkelig er mulig. Jeg satte inn stikkontakten. Koblet sammen PC og skriver med en USB-ledning. La inn en CD-plate og da fikk jeg faktisk beskjed om alle trinnene videre.

Foreløpig har jeg bare skannet. Dessverre vet jeg ikke hvem disse damene er.

       



Det er fortsatt mulig å stemme fram til kl 12.00 i morgen på Jernias hjemmefiksere.
Hvordan finalen organiseres vet jeg ikke.
logo

1 kommentar :

  1. Så herlig at det ikke var vanskelig. Er godt når man kan få teknikken til å virke. Da går alt så mye glattere!

    SvarSlett