Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








mandag 2. juli 2012

Vel overstått



Den siste dagen før den store dagen ble usannsynlig hektisk. Uansett hvor mye tid vi hadde brukt på planleggingen så dukket det opp mye som måtte løses helt på slutten.

Etterhvert kommer det flere innlegg med forhåpentligvis gode tips til planlegging og gjennomføring av store selskaper.

Brudeparet våkner idag opp på Kreta. De var fornøyd da de dro i går ettermiddag. De siste bryllupsgjestene dro til flyplassen 04.30 i dag tidlig. Fordelen ved å være mange på gården i går var at oppryddingen på låven gikk fort unna. All oppvasken står fortsatt i kjelleren, men fire ekstra hender kommer snart så den saken er grei.

6 kommentarer :

  1. Så bra at det gikk så fint. Da har du fått en fin erfaring der. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått bryllupsfest! Jeg synes dere har gjort en fantastisk innsats og gleder meg til å se noen festbilder. Ha en fortsatt fin dag og slapp godt av framover:-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med vel overstått! Nå kan du snart (etter oppvasken) puste lettet og fornøyd ut. For en vakker ramme rundt brylupsfesten! Gleder meg til flere innlegg vedr. dette, vet du:-)

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  4. Gratulerer med vel overstått! Nå kan du puste ut og slappe av. :-)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse, og gleder meg til å se hordan det gikk!
    Ønsker deg en fortstt fin sommer.

    SvarSlett