Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








onsdag 4. juli 2012

Stor stemning

Hvor skal jeg begynne hen? Det jeg husker aller best er den fantastiske stemningen.













  









Vi skapte vi ved å lyssette rommet, bruke noen meter ubleket lerret, låne en discokule, invitere noen strålende gjester og ha levende musikk.    
Ski storband var kveldens overraskelse for gjestene.

4 kommentarer :

  1. Det ser helt fantastisk ut! Hva skal du holde på med nå som du ikke har et bryllup å planlegge, he he?

    SvarSlett
  2. Så utrolig bra=) Håper vi får se flere bilder fra den store dagen. Det må jo ha vært fantastisk å ha bryllup der=) Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kommer masse bilder og tekst etterhvert.

      Slett
  3. Det ser helt magisk ut!
    Fantastisk sted å ha et bryllup!!!

    Gleder meg til enda mer bilder og tekst :)

    SvarSlett