Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








tirsdag 26. juni 2012

Med bud

Jeg har lett og lett både i butikker og på nettet etter en viktig detalj.
Løsningen ble Sverige! Levert på døra av festens første gjester.

3 kommentarer :

  1. Jeg skjønner du står overfor et storselskap..følger med deg, skjønner du, men ikke like flink å kommentere lenger..verken her eller der:)
    Synes du jobber i ett sett, så håper du trekker pusten innimellom:)
    Lykke til, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til dette bryllupet, jeg. (",)

    SvarSlett
  3. Godt at slike ting ordner seg, du er iallefall ikke i beit for å finne løsninger:-) Ikke dumt å med slik "harry-handel" *smile*. Håper virkelig dere får sol på den store dagen, her skal vi ha barneselskap til lørdag og kunne også trenge litt oppholdsvær... Ha en god dag videre og lykke til med innspurten med forberedelsene!

    SvarSlett