Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








torsdag 28. juli 2011

Den nye veien

Jeg begynte på dette i dag tidlig: Jeg har vært heldig, - å bare være tilskuer til katastrofen sist fredag.

Men så kom jeg ikke lengre. I hele dag har jeg hatt en ubehagelig følelse.

I kveld fikk jeg vite at et av foreldreparene har sittet tilbords i vår spisestue. Da ble alt mye verre. En ting er en fremmeds sorg, men en slektnings sorg er grusom å tenke på.


Jeg må nok ha en pause.

8 kommentarer :

  1. Jeg føler sånn med dere. Jeg gråter hver dag for det ufattelige som har skjedd.
    Ellen

    SvarSlett
  2. Føler virkelig med deg og dere. Klemmer fra meg

    SvarSlett
  3. Jeg gråter med deg, det er bare alt for vondt det som har skjedd. Det har rammet så ufattelig mange mennesker, nå også deg. Mine varmeste tanker går til deg og dine.
    Beate

    SvarSlett
  4. Ja..., jeg kjenner en ung gutt som har mistet en kammerat...

    SvarSlett