Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








onsdag 6. april 2011

Dårlig fantasi

I mangel av noe bedre og mer kreativt å skrive om så viser jeg fram dette
Som skal bli 10 liter god hønsekraft. Sånn i hverdagslivet er det helt greit med en buljongterning eller to, men når jeg skal servere kyllingsuppe til 30 må det være hjemmelaget kraft.

4 kommentarer :

  1. Bruker du kylling eller høne i kraften? Hørtes godt ut med kyllingsuppe, jeg elsker nemlig supper og tror jeg kunne levd på det;-))

    SvarSlett
  2. Jeg lager kraft av høne, men bruker kylling i suppa. Fortsettelse følger.

    SvarSlett
  3. Så flott! Kyllingsuppe, ja! Jeg skal har familieselskap i påsken, og da er det greit å servere noe som rekker til mange! Gleder meg til fortsettelsen =)

    SvarSlett
  4. Mmm... Det ser virkelig godt ut.

    SvarSlett