Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








mandag 29. november 2010

Mer juleverksted

Kakeboksene står fortsatt til tørk på kjøkkenbenken. I kveld skal jeg sette de på plass i hylla på kjøkkenet. Her i huset står kakeboksene synlig framme hele jula. Da er det enkelt å ta ut kaker.
Skrivearbeidet ble sendt i går kveld og alle hyllene til mine foreldre er beiset. Så i kveld blir det mer ro på vaskerommet der jeg sitter med symaskin, vatt og vliselin.
PÅ vaskerommet står også kassen med nyinnkjøpt julepynt. Det skal bli stas å se om det blir slik jeg hadde tenkt.

Jeg skal også fortsette på teksten til julekort/-brev. Jeg har funnet noen bilder som skal inn, men jeg må finne flere. 

2 kommentarer :

  1. Gleder meg til å se resultatet:-))
    Kos deg og lykket til!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Her ble første ladning i kakeboksen tømt i kveld...ja ja, vi setter mer pris på julekakene før jul enn midt i.
    Julemusene dine ble kjempesøte. ☺

    SvarSlett