Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








tirsdag 12. oktober 2010

Orden og system

IKEA er flink til å tenke orden og system. Nå sist kjøpte jeg Dimpa-poser.
Det lille kottet ble mye ryddigere.
Det er tre poser i hvert sett og posene har håndtak slik at de er lett å bære med seg. Før hadde jeg prøvd både esker og søppelsekker, men det fungerte ikke. Det gjør dette.

4 kommentarer :

  1. Takk for tipset. Jeg er en ryddoman. Egne mapper og bokser for alt. Kan ikke fordra å lete etter noe. Koselig blogg du har! Ha en ryddig dag:-)

    SvarSlett
  2. Lurt! De skal jammen jeg vurdere også. Greit med noe som tar liten plass på gulvet og heller tar litt mer plass i høyden.

    Liker bloggen din veldig godt og har lagt den til i blogglisten min. Ha en fin kveld videre! :)

    SvarSlett
  3. Morrn.

    Så fint, utan monteringsanvisning från IKEA....

    (Spök)

    Ha de bra.

    Hasse A

    Tack för kommentaren.

    SvarSlett