Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








mandag 9. august 2010

Bloggbesøk

Det har vært innlegg fra andre bloggere om antall besøk på bloggen. Jeg har tre tellere. En som viser onlinegjester. Så er det BLOGURAT som teller antallet de siste 7 dager. Den viser 94.

Så er det Free Hit Counter. Den viser



Jeg er ganske sikker på at det tallet er 2000 for mye. Jeg er også helt sikker på at jeg blir telt med når jeg åpner sider på bloggen min.

Vet noen om telleverk som bare teller ordentlige gjester og bare gir en registrering per gjest per døgn.

1 kommentar :

  1. Hei! Jeg bruker google analytics. Det er et kjempefint program som forteller deg masse om hvem som er på siden din. Du får beskjed om antall, og antall unike besøkende. Du får vite hvor de bor, hvor lojale de er, hvor de kommer fra på nettet (f.eks google eller via andre blogger). OG, du kan selvfølgelig legge inn sperre på din egen IP-adresse slik at du ikke teller deg selv. Det er skikkelig gøy, du får følge med grafer og alt mulig hvordan utviklingen er. Bare si ifra hvis du trenger hjelp! Og takk for deltagelsen i min giwe away forresten :)

    SvarSlett