Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








lørdag 27. februar 2010

Vaskerom


Her i huset har vi et stort rom som vaskerom. Det ble satt inn kjøkkenskap fra IKEA etter hele den ene langveggen. I dette rommet er det kun det praktiske som gjelder. I skapet over vaskemaskinen står vaskemiddel i gjennomsiktige plastbokser og bak står skyllemiddel og MILO. I hylla over er lyspærelageret vårt.

Toppmatet vaskemaskin ble kjøpt da ryggen ikke var begeistret for frontilegg. Og jeg kan ikke tenke meg å bytte nå.

Fargen på vaskerommet er 3010-B90G.


Det nyeste tilskuddet til orden i heimen er sokkelskuffene. Der har jeg lagt alle kleshengere som venter på å få på seg en nytrøken skjorte.

1 kommentar :

  1. Nydelig farge - skulle akkurat til å etterspørre fargekoden, men du kom meg i forkjøpet!

    SvarSlett