Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








onsdag 31. mai 2023

Vårtegn 31.mai

Etter en kald og treng start på våren ble det flott etterhvert. 

Hver uke har jeg blitt pinlig berørt av den tomme flaggstanga, men nå er ny vimpel på plass.

Sargenteplebusken blomstrer for fullt nå. Det gjør også alle Syrinene.

52 sekunder med en raskt tilbakeblikk på 14 uker 2023-våren helt nederst.


 



1 kommentar :

  1. Ja, å omfavne juni... for en vakker årstid.
    Jeg ønsker deg masse glede i hagen din.
    Jeg elsker det vakre norske trehuset ditt.

    SvarSlett