Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








lørdag 2. juni 2012

Lyd og lys test

Brudens bror og jeg har hatt en liten test av lys og lyd på låven. Er det bare jeg som synes låvetaket vårt er flott? (Bør sees i fullskjermvisning)

For en uke siden snakket vi om solskjerming på låven, nå vurderer vi terrassevarmere. Den ordentlige sommeren kommer snart, ikke sant?

1 kommentar :

  1. Takk for koselig bursdagshilsen Åshild! Beklager at jeg ikke har fått hentet jordskokken ennå, men det har vært graving, bygging og besøk her, men skal prøve å stikke innom til uka!

    SvarSlett