Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








mandag 8. november 2010

Internett tilbake

Endelig er jeg på nett igjen og tilbake i Norge. Før det første var ordnet dro jeg til Edinburgh og kom hjem sent i går kveld.
Ikke noen dårlig utsikt fra hotellvinduet.
Jeg fikk et veldig godt inntrykk av Edinburgh og av skotter. Og som seg hør og bør ble det overvekt på kofferten hjem.

2 kommentarer :

  1. Den utsikten var inte dålig. Vilka vackra hus!
    Skönt att du fått tillbaka ditt Internet, så ordningen blir återställd :) Det är jobbigt då det man är van vid att ha tillgång till inte fungerar.
    Ha en riktigt bra dag!
    Kram Maria

    SvarSlett
  2. Jeg har aldri vært i Skottland, men tar gjerne turen! Edinburgh ser spennende ut - man kan vel få rimelige reiser dit. (Men så er det dette med bagasjen, da - det koster vel en del...;)

    SvarSlett